Monday 31 October 2011

secret admire ???...

okay,aku just nak luahkan rasa kemusykilan aku selama nie..tp skg daa tak musykil daa..hehe...cmni cternye....time tuu tgah mood raye yg ke bape ntah kan..tetibe stu malam nie,jeng3....ade laa sorang mamat nie msg aku..takde angin takde ribut tetibe tanye aku.."penat ke makcik"..aku pun pelik..mcm mane dia tao aku tgh penat..tp seriously aku mmg penat time tuu...then aku tanye sape dia bla bla bla...tp yg aku bengang nye dia just jawab "sy ni secret admirer awak"..pulak daa....merepek ape mamat nie tetibe nk secret admirer pulak...aku terus call dia..tapi dia diam jea..waduh waduh..bikin panas aja mamat ni kan..aku still tak puas hati lagi..lepas tuu nak maen teka teki ngan aku pulak..lagi laa aku angin..aku memang tak suka nk teka teki nie..seriously tak suka..aku just cakap kt mamat nie cm ni "saya ni tak suka nak teka teki..cakap jelaa awak sape kan..kalau awak btol2 nak kenal ngan saya,saya tak kisah..tapi takyah nak secret admire laa bagai kan.."bertambh bengang laa aku bila dia cakap tk lme lagi awk akan tao sape..okay aku tunggu...sampai laa tiba satu masa nie..jeng jeng jeng jengggggg.....pnjgnye jeng aku...haha...dgn segala doa selama ni nak tao sape dia..hahaha..terbongkar laa sudah sape gerangan mamat tuu..wahahahaha...tp aku tk ley mention kat sini.. NO NO NO!!..hahaha..nak maen teka teki sgt kan.....tapi ape yang boleh aku cakap,kalau mamat tuu ade terbaca blog nie..aku just nak cakap kat dia "saya daa tao sapa awak yang sebenarnye..dari A smpi Z saya tao..haha..so,saya penantian saya daa berakhir..secara jujur saya open nak kawan ngan awak kalau awak btol btol nak kenal ngan saya..saya tao awak dari keluarga yang baik2..terima kasih :D "....so, itu jela cerita aku..thanks :)

No comments:

Post a Comment