Wednesday, 7 March 2012

New of DinieBatrisyia :)

i'm be a new person since my birthday on 27 feb..and i really love my new life :)

holaa people :D






my roomate fiza :)




p/s : gambar ni mase amek anugerah Dekan...vogue gituu :D



excited dapat anugerah..hee :D








model terhebat Uitm :D woot woot..



enough for this..jumpa di lembaran lain..peace :D

lots of love <3 <3 <3 



dinie batrisyia :)

Saturday, 21 January 2012

Miss him so much :')

tak tao nak luahkan macam mane lagi sebab daa tak mampu nak luah dgn kata kata..cukup lah hanya Allah tau macam rindu nya aku kat dia...Aku pun tak paham ape jadi ngan aku semenjak bmenjak nie...setiap kali tgok gmbr dia..hati jadi sayu je..rase nak buang je gmbr tu tapi tak boleh...arghhh..ape nak buat sekarang nie..tak boleh tak boleh tak boleh!!...