Saturday, 21 January 2012

Miss him so much :')

tak tao nak luahkan macam mane lagi sebab daa tak mampu nak luah dgn kata kata..cukup lah hanya Allah tau macam rindu nya aku kat dia...Aku pun tak paham ape jadi ngan aku semenjak bmenjak nie...setiap kali tgok gmbr dia..hati jadi sayu je..rase nak buang je gmbr tu tapi tak boleh...arghhh..ape nak buat sekarang nie..tak boleh tak boleh tak boleh!!...

No comments:

Post a Comment